Aseri (Estonia) - Reisverslag uit Aseri, Estland van Cees Nispen - WaarBenJij.nu Aseri (Estonia) - Reisverslag uit Aseri, Estland van Cees Nispen - WaarBenJij.nu

Aseri (Estonia)

Door: cees van nispen

Blijf op de hoogte en volg Cees

10 Juni 2015 | Estland, Aseri

Dinsdag, 9 juni
Aluksne(Latvia)-Aseri (Estonia)
De avond tevoren was de campingeigenaar, een vriendelijke 74jarige Let, ons op komen zoeken in onze camper om hoog op te geven over alles wat er in Aluksne te zien en te beleven was. Een verblijf van 14 dagen zou het minste zijn. Ik ben daarom vanmorgen om 6.30 u. uit de veren gegaan voor een wandeling van zo’n 16 km en ja ik heb alles gezien waar de opa enthousiast over vertelde. Thuisgekomen vertelde ik Rian mijn ervaringen en zij was het er mee eens toch maar rond de middag naar Estland te vertrekken. De teleurgestelde campingeigenaar die zijn omzet tot één nachtverblijf gereduceerd zag, gooide toen een Zander (vis) in de strijd om de omzet toch nog enigszins te kunnen opkrikken. Onder toeziend oog van Rian heeft hij de vis voor ons schoongemaakt en ’s avonds hebben we hem heerlijk opgegeten. Ivm de planning voor ons bezoek aan St Petersburg plande ik een camping halverwege Letland. Daar aangekomen geen camping, daarom besloten we maar direct door te rijden naar de Finse Golf, waar we om 18.00 u. aankwamen. Een prachtig gelegen camping, in ‘the middle of nowhere’ aan zee met als bekroning een heerlijk diner met als hoofdgerecht Zanderbekroond met een mooie witte Bourgogne.

Tags: Aseri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Aseri

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

oisterwijk

03 Juli 2015

Potsdam

02 Juli 2015

berlijn

30 Juni 2015

Miedzyzdroje

27 Juni 2015

Gdansk
Cees

Ondernemer, opa, reiziger

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 12470

Voorgaande reizen:

21 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: