Narva-2 - Reisverslag uit Narva, Estland van Cees Nispen - WaarBenJij.nu Narva-2 - Reisverslag uit Narva, Estland van Cees Nispen - WaarBenJij.nu

Narva-2

Door: cees van nispen

Blijf op de hoogte en volg Cees

12 Juni 2015 | Estland, Narva

Vrijdag, 12 juni
Narva-Vana-Olgina Mois
Op deze camping blijft onze camper tot woensdag staan, terwijl wij naar St Petersburg reizen. We zijn de enige bezoeker. Vanmiddag ben ik de omgeving nog maar eens gaan verkennen en ben naar Narva gewandeld om te zien waar onze bus morgenvroeg om 6.15 u. vertrekt. Gelijk nog maar even het bastion, oude raadhuis en de Rusisch Orthodoxe kerk bezocht om een voorspoedige Rusland reis af te smeken. Oja, ben nog even langs de plaatselijke VVV gegaan om de dames te bedanken voor hun prima advies. Als het goed is sta ik vanaf nu op hun facebook pagina met een foto als tevreden klant. Ten overvloede, mochten we niet terugkeren uit St-Petersburg dan kunnen jullie zien waar onze camper te vinden is. (Vana-Olgina Mois-Narva-Estland)

• 12 Juni 2015 - 16:36

Ton:

Halo Cees en Rian,

Heel veel moois gaan jullie zeker zien in St.P.
    Goede busreis en geniet.

Ton en Yvonne

ps. Dit laatste bericht van jou heb ik 6 maal ontvangen! Perfecte WiFi daar!?

• 12 Juni 2015 - 16:58

Ad En Ineke:

Hallo Cees.
    Ook ik heb jouw laatste mail 6 keer ontvangen.
    Geeft niets, ik heb hem toch maar 1 keer gelezen en de rest weggedaan.
    Ook hier weer ons Belgische bier, compleet met glas.
    Nog geen Duvel gezien? Met glas.
    We zitten er op te wachten. Mi
    Heel veel groetjes uit Duitsland, Ad en Ineke.